.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه وضعیت قرمز کرونایی در مازندران؛
مسافران به مازندران سفر نکنید/بستری هزار و ۲۱۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران
مسافران هرگز به مازندران سفر نکنند چرا که هم احتمال ابتلا به کرونا بالاست و هم استان مازندران را درگیر می‌کنند.
 مسافران به مازندران سفر نکنید/بستری هزار و ۲۱۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

به گزارش شمال نیوز، ، در ماه جاری مازندران همچنان با روزهای قرمز کرونایی روبه‌رو است و این روند همچنان تداوم دارد که زنگ خطر جدی به صدا در آمده است.

 نکته‌ای که در این میان بسیار مهم است حضور مسافران در پایان هفته و ایام تعطیل به استان مازندران است که حجم فعالیت‌های کادر درمانی را افزایش می‌دهد.

تاکید چندین باره مسئولان وزرات بهداشت این است که مسافران هرگز به مازندران سفر نکنند چرا که هم احتمال ابتلا به کرونا بالاست و هم استان را درگیر می‌کنند.

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شامل زدن ماسک،‌رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست‌ها موضوع مهم دیگری است که همه مردم برای گذر از پیک دوم باید رعایت کنند.

هم‌اکنون هزار و ۲۱۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های ویژه بستری هستند.

در ساعت گذشته ۱۹۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند و در این مدت ۲۷۱ نفر از افراد مشکوک  بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه می‌دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منطقی 26 مرداد 1399
فقط با اعتراض به دولت که چرا همچنان اجازه سفر2-1.5میلیون اتوموبیل در اخر هفته در جاده های منتهی به مازندران را میدهد میشود جلوی سفر بیمورد راگرفت آبا اینها هم کسبه هستند که برای امرار معاش در آخر هفته سفر میکنند که متاسفانه درشهامت و توانمندی مسئولین بومی هم نیست که مانندمسئولین قوی وشجاع اصفهان وآذری ها و..جلوی این سفر غیر ضروری را بگیرند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.